4 december 17:30

Åkte till eldris idag för att plåta lite. Vi åkte verkligen in i en värld av bara snö. Allt var vitt och helt plötsligt kommer en häst med vagn framför ansikter på mig när jag står och fotar. Jätte mysigt men nästan allt såg likadant ut. Ska lägga upp bilder på bloggen imorn i skolan. Tyvärr fick jag inte riktigt med allt som jag ville pga att mitt dumma kamerabatteri valde att DÖ. typiskt. Anyways dagen har gått hyffsat fort och jag har gjort bra ifrån mig.
Hade köttfärsprov på varmkök idad med en äppeldessert. Fick otroliga VG på varmrätten, men har tråkigt nog inte fått reda på betyget för desserten. Nästa gång är det sista gången före jul som vi har varmkök och vad blir det då? Jo, julmat. väldigt svårt att gissa. Jag hatar julmat men man får väl stå ut sista gången.

Nu är det faktiskt bara otroliga 11 skoldagar kvar och 19 dagar kvar till jul. Vips vad tiden går fort.

Fick ett samtal från älskade Sandra som jag inte har pratat med på år och dar' också! Jätte kul. Eftersom jag åker en sväng till bålsta så ska jag försöka träffa henne en snabbis och Johanna om det är möjligt.
Bra såhär  så länge. Bilderna kommer imorn så glöm inte att kika förbi!
Hejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0