Bålsta 7/12

Hemma i bålsta nu. åkte till mormor och morfar en sväng och sa hej..Deras hus är sjukt snyggt!! Snyggast i bålsta helt säkert!

M. Eriksson (Det gäller honom, och ingen annan!)
Jag älskar dig mer än du vet om. Jag beter mig som skit, men det betyder inget innerst inne. Det finns ingen bättre för mig, det är du och jag så är det bara! Jag mår skit över vissa saker, men det ska fan inte förstöra vårat förhållande. Du får försöka bygga upp mitt förtroende för dig, det ska inte bli allt för svårt, bara du håller de saker du lovat nu. jag behöver även bättra mig också, bygga upp mitt självförtroende m.m. Men en sak ska du iaf ha klart för dig! jag älskar dig alltid oavsett vad jag slänger ut mig för det jag känner i just den stunden. Du är det bästa som någonsin hänt mig. Saknar dig grymt mycket, vill stanna kvar hos dig hela veckan!! <33


Just nu då, Sitter vid robins nya bärbara dator. Jag hatar sånna! Dom bara fuckar sig när man skriver. Anyways, ska försöka träffa Sandra senare om hon tar sig ner och kanske vill kasta ut nån liten slant på mig till bussen. Ska även träffa Johanna lite senare. Kanske plinga på hos någon annan goding om någon är hemma?!

Ska äta middag nu.
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0