Glad och sjuk dan innan lucia

Vill bara säga hur glad jag blir av kommentarerna jag får! Fler sånna, ni gör mig mer pepp! <3

Ligger hemma i sängen hela tiden. Det är det absolut tråkigaste som finns. Jag kan inte ens sova för min skalle värker som fan och näsan krånglar! Tinitus har jag nog också för den delen, man märker det nu när jag har legat i mitt tysta rum i 1½ dag, hur mycket det verkligen tjuter! Det gör ju inte direkt så att huvudvärken försvinner. Jag har drömt massa konstiga drömmar inatt både mardrömmar och vanliga. Kan dessvärre inte riktigt komma på vad jag har drömt, förrutom att jag va på något läger, något lumpenliknande. Jag tror jag har drömt precis hela natten, eller åtminstonde den lilla tiden jag har sovit.

Tråkigt att ligga hemma och vara sjuk nu när det är lucia, jag menar det är ju ändå en del av julen. Så det sög lite grann, plus att jag missar Emma den här helgen också, vi som hade planerat så mycket. (planera aldrig, då skiter sig allt) det har jag märkt flera, flera gången men ändå fortsätter jag att göra det.
Nej nu ska jag väl gå tillbaka till min äckliga säng, jag hatar den just nu!

Krya på mig!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0