Just some thoughts....

Varför känner jag, att jag just nu sitter vid ett bord längst in i ett hörn medan alla andra sitter tillsammans vid ett bord längre bort? Har jag drömt bort mig bara och är helt ute och cyklar eller har jag gjort något fel, så att ingen längre vill ha något med mig att göra. Jag vill inte behöva känna såhär. Jag vill finnas där och göra saker som alla andra gör. Men jag sitter här nu, då och sen helt i min ensamhet, har ingen bredvid mig. Är det jag som ska ta det stora klivet? men jag vill inte tränga mig på, jag vill inte förstöra eran roliga stund. Jag kliver ett steg tillbaka istället, där kan jag vara säker. Hemma, I mitt rum gör jag ingen skada....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0