Mög & Storstädning

Idag har jag haft en otroligt skön och slapp dag, började 12, hade svenska där jag gjorde klart ett arbete och sedan drog vi iväg och kollade på MÖG dvs Musik över gränserna. Det är elever på skolan som sjunger och allt, det var otroligt kul, och jag vart kär i en kille som beatboxa, alltså han va så jävla grym!! stora utropstecken, hoppas dom lägger ut på youtube.
iallafall sen efter det skulle vi egentligen ha mediaproduktion men Stefan var ej där så alla gick hem! Tjolahopptjolahej!

Ja häromdagen fick jag en liten kick i arslet och började städa mitt lilla badrum, nu glänser det där inne och det är så mycket trevligare. Nu återstår bara rummet, som är ett bomnedslag. Jag började redan imorse faktiskt innan jag gick till skolan och tog av sängkläderna och plockade undan alla mina kläder som låg runt omkring i hela rummet. Så nu har dom blivit tvättade och rena, nu ska jag bara damsuga, skura och plocka undan på hyllorna och sen ska jag faktiskt få en belöning, om jag städar rummet får jag en mutad julklapp av pappa. Vad det nu kan vara. Får se så dags för mig och sätta igång.
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0