Sick and tired!

Förstår inte! Såfort någon nämner att den personen blir sjuk så blir jag förkyld på en gång! Jag mår illa, har äcklig hosta som gör ont, och min skalle värker! Fan! Trodde jag skulle spy när jag stod och vänta på bussen, kom små rapar hela tiden och jag trodde det skulle komma när som helst! Jag har inte sovit ett skit i natt, för jag har vaknat när jag har hostat! Om jag inte blir bättre kan jag ju glömma Falun och det vill jag inte! 
Så för mitt egna bästa så går jag hem efter denna fotolektionen och vilar mig frisk! Och du kan ju stoppa upp nått i arslet!
Så får se om jag pallar något nu då, ska väl redigera några bilder och sedan fortsätta med uppgifterna så man kommer någon vart! 

/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0