Skägget i brevlådan

1 december idag, med det menas att julkalendern har hoppat igång. Den startade 18:45 och jag hade gett mig fan på att jag skulle se första avsnittet. men nej nu sitter jag här och ser att klockan har passerat, så nu är det ingen idé.

Har fångat flugorna på bild, de som åker upp i näsan på mig ni vet. Den ser stor fet och äcklig ut, vilket den är också! Disgusting!


Jag fick som jag ville tillslut, Papi beställer mat till mig också, pommes med vitlökssås vart det (som vanligt, en vana som jag fått från Sandra)
Så snart kommer maten igenom dörren.
Bye!

/e.

En eller två failade bilder ska väl inte bli till en stor katastrof? Det vore dumt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0