Tema Jul

Som ni ser har jag gjort min blogg lite mer juligare. Om 15 dagar är det julafton. Jag kan inte förstå vad tiden går fort. Inte är jag riktigt klar med mina julklappar heller. Har en sista jag måste köpa tiil bäjbi och det är svårt och komma på vad man ska ge.

I helgen ska jag till Falun så som det är bestämt än så länge. Emma får färga håret på mig nu innan jul och jag ska tydligen färga hennes också, och inte nog med det, jag ska klippa lugg på den jäveln också. Önska mig lycka till. Det är en stor ära att hon litar på mig så pass mycket att jag får klippa hennes lugg, men det ska väl inte vara några konstigheter?! Måste öva och inte vara så fegis om jag vill bli frisör. Oh yes. Och sen ska vi väl kanske ha lite partaj på kvällen, kanske det blir på lördagen då.

Just nu sitter jag och jobbar på mediaproduktion med min hemsida, har redigerat några bilder på tatueringar som jag ska ha med, måste försöka hitta fler som vill ge mig tillstånd och fota deras tatueringar och även piercingar.
Jag har så otroligt dålig fantasi när det gäller sådana här saker, alltså när man ska göra ett projekt med något som intresserar en. Jag menar, när det ska innehålla 3 st bildspel och 3 st videoklipp så är det inte så jävla enkelt, så då fick det bli om tatueringar och piercingar. Så rolig är jag! Men det passa ju otroligt bra när Emma ska tatuera sig på fredag. Måste bara kolla upp om jag kan dra dit och filma eller om jag har värsta viktiga lektionen och vara på.

Juste! Måste berätta att jag verkligen MÅSTE städa mitt rum idag. för igår så hittade jag nämligen ett litet husdjur som jag aldrig vill uppleva igen. Jag har liksom ganska dammigt på mitt rum, har inte dammsugit där på några veckor. Heh! så skulle jag ta upp ett kuvert som låg bredvid min säng på golvet. På det jävla kuvertet sitter en liten, brun larv! Inte stor alls, men det var en larv! Så storstädning blir det idag, eller kanske inte, men dammsuga rummet ska jag då göra iallafall!


Anyways! Nu ska jag jobba vidare!
/e.


Kommentarer
Sandra

HAHAHAHAAHAHHAAHAHAH, men ugh xD

2008-12-10 @ 20:17:48
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0