Updates

Jag känner mig jätte naken när bloggen inte fylls på med nya bilder. Men jag har ingen som helst lust att gå ut och fota i det här pissiga regnvädret! Hoppas inte all snö hinner smälta bort innan julafton!
Jag har även funderat på att fota lite mer människor, ta lite porträtt bilder så att man lär sig mer om det och kanske lägga naturen lite mer åt sidan, men ändå inte. Det gäller bara att hitta någon som vill ställa upp. Måste hitta någon jag känner till en början, som sagt så jag har någon och träna på, och sedan när man kan lite så kan jag börja fota andra.
Sandra ska få bli ett offer iallafall! Min snygging! (A) och Johanna ska jag också tvinga! PÖSS!

Har precis ätit pannkaka. Var inte sådär jättehungrig idag även fast det kändes som om jag var det. Iallafall kom pappa hem med ett nytt tangentbord (eller hur det nu stavas) till mig, eftersom mitt andra inte fungerade till min förra dator. Så nu har jag äntligen ett svart som jag hellre velat haft än ett vitt! Tjoohoo!

Pratade tidigare med Sandra darling, jag saknar henne som ett as, så det så! men jag hoppas att vi ses ganska snart efter jul!
Även Angelica ringde till mig, jag satt dessvärre och åt då, så kunde inte prata, men får väl se om hon ringer mig lite senare. Har inte pratat med henne på evigheter! Men hon ska väl vara i hamra på jul, så vi kommer väl träffas då.

Micke har typ bara åkt i en halvtimme nu, och tiden går så jävla segt! Känns som om det är mitt i natten och jag ska gå och lägga mig när som helst. Får försöka hitta något som håller mig uppe!

Ha en bra kväll, jag ska iallafall ha en bra-dagen-före-jullovs-kväll! Kanske försöka ladda ner msn till datorn också. Om det går!
Heipa!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0