Uppsala

Åkte ner till Bålsta i fredags med Erika. Träffade familj en snabbis och även Sandra.
Tog bussen till Uppsala med min privat chaufför. Han va jätte snäll och söt. När jag klev på sa han hej, och välkommen ombord. Sen börja vi prata om Mora och allt. Älskar trevliga busschaufförer. Man är så van med sura och gnälliga chaufförer så man blir så glad när man väl träffar en trevlig!
Iallafall så åkte jag hem till älskling, och åt grillat.

Lördag; Åkte till stan och köpte någon enstaka julklapp var, mamma, Robin och Micke kom och hämtade oss och åkte vidare till Gränby centrum. Köte en julklapp till Ville där bara och drack massa gratis julmust. Sen åkte jag, Robin och Bejbi till stan och gick på "China Garden" och åt china buffé. Riktigt gott! Sa sedan hejdå till bror som åkte tillbaka till Bålsta, medan vi åkte hem till Sävja och i princip sov.

Ikväll åker jag med mamma till Bålsta. Ska träffa iaf Sandra, får se vilka som är hemma och har tid med mig.

Nog för den här gången. Micke blir svartsjuk för att jag är mer med datorn än honom.
/e.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0