1 år idag<3

Idag har jag och älskliing vart tillsammans i ett helt år! Jag älskar dig mer än någonsin! Du är den underbaraste som finns. Mitt hjärta slår för dig! Älskar dig sjukt mycket sötnos! <3 Hoppas det blir fler år tillsammans <3


Sen tisdag till igår har jag bott hemma hos bäjbi i Sävja <3 det har varit helt underbart som vanligt. Jag ÄLSKAR dig!
valborg va helt underbart. Träffade Sandra och Johanna :D sötnosar.
På torsdan träffade vi Emma, vi åkte till gränby och va på tivoli ;) de va kuul. sötnos vann fyra gossedjur åt mig! <3
sen for vi hem till Micke och rökte vattenpipa! de va najs. Ska bara skjuta mickes äckliga skabb grannar. :) 

På torsdag åker jag till Bålsta och har återträff med gamla klassen. Jag längtar sönder! <3
På fredag kommer bäjbi till mig!


Igår natt kunde jag inte somna, låg och grät efter dig i en timme. <333
behöver dig, behöver dina andetag för att kunna andas. din närhet för att överleva.


hoppas veckan går snabbt.

  image20
Äääääälskar diiiig!





Kommentarer
Kari

Fett G

2008-06-01 @ 03:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0