70 års kalas

Gårdagen var väldigt krånglig men den löste sig till slut som tur var. Vi hamna hos mig iallafall. Det var Oskar, Patrik K, Patrik A, Martin och Sandra. Tråkigt att Kalle var sjuk och inte kunde vara med, men Martin va backup för honom. vi kolla på Idol till  en början och det verkligen sved att LouLou åkte ut. Sen börja vi köra jag har aldrig, alltid lika kul!
Folket drog strax efter 1 - halv 2. Då gick jag och la mig och slockna på en gång.

Vakna och gjorde mig en specialare till frunch. rostad brödskiva i botten med hemmagjorde chilisås, ägg, salladsskiva, kycklingburgare och på toppen en liten klick till med chilisåsen. det var yummie! Mamma är påväg hem från stan så hon ska förmodligen köka med sig chili cheese från MAX till mig..hihi

Senare idag ska jag på 70-årskalas hos Farfar som fyller år. Ska ha någon överraskningsfest för honom. Så pappa med familj är i uppsala nu så snart får jag träffa min lilla Älsklingsfis Ville. <3

Nu börjar det bli lite långt.
Hare!
/e.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0