Mys med hunnie<3

Ja igår kväll kom då älsklingen upp till mig. Innan det hörde ewe av sig och ville komma förbi. Vi spelade super smash bros (?) och båda va väl lika dåliga, eller kanske lika bra? xP Haha det va mys. Hon stannade även kvar på middag med oss. Stackarn får bara Janssons frestelse hemma hos sin mormor haha närå. ^^

Idag vaknade jag typ 7:40 -.- hade glömt och dragit för rullgardinerna och gardinerna så inte konstigt när det va så ljust i rummet. Men men, vi har väl kollat på två-tre filmer?! En hette typ "The scorpion king 2", som inte va så bra, eller den gick väl och kolla på när man inte har något bättre för sig ^^ , och sen såg vi "Diary of the dead", en zombie film som va sådär, slutet blev man fundersam över som vanligt i alla andra filmer man har sett på sistonde -.- . sen gick vi väl ner på stan en sväng för jag vill kika på skorea, men det fanns tyvärr inga skor på rean som jag blev intresserad av :( Men fanns väl ett par stövlar som va lite coola, men pröva dom aldrig och vågade mig inte på prislappen. Haha.
Jag vill till borlänge innan jag åker ner till bålsta men det kommer inte bli av känner jag på mig :/ Ska gå runt på varenda skoaffär i uppsala när jag åker dit nästa helg och somsagt en jacka måste jag också kolla efter....men men de blir när jag har kommit dit.
Ikväll ska väl jag och Majkööl fritera bläckfiskringar och nuggets med pommes haha, tar vad som finns hemma, får se hur det går. ^^

Nu måste jag va social med sötnos!
/e.








Kommentarer
sandra

bläckfiskringar?! ugh xD

2008-09-13 @ 21:35:27
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0