Pain, it hurts...

Har kollat på idol och Johan gick vidare, det verkar bara vara jag som tycker att han är skön?! :S Creepy...
Jag missade även mitt käraste program "Ultimate Survivor" :/ Bara för att en dum film (White chicks) gick på tv som jag fastnade i. Får checka repris på Söndag...

Jag och Micke fjantbråkade lite men efter ett tag gick min hand sönder typ..Micke vågar inte erkänna att det var han som slog mig så att jag fick ont utan han säger att det var mitt egna fel att det var jag som slog så att jag fick ont...Inte sant, inte sant. Så nu sitter jag med en svullen hand som jag knappt kan röra för då gör det ont >.< Jag som har tvångstankar att knäcka fingrarna hela jävla tiden, det går knappt för det gör som sagt äckligt jävla ont!!! Hoppas att det är bättre imorn.

Nu ska jag sminka av mig sen ska jag mumsa choklad ^^ höhö bajs på mig!

Godnatt!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0