Telefon ÄR sex

Ikväll pratade jag med Sandra i timmar, ja 2 timmar blev det åtminstonde prat om precis allt tror jag. Häromdan vart det väl detsamma.
Så underbart att få prata med dig. Man verkligen känner att man kan säga ALLT till dig utan att tveka. Du är bäst bäst bäst!
Tack för hjälpen med bloggen också, ska försöka förstå mig på resten själv sen ;P
Snart får jag träffa dig, det blir ännu bättre! <3 Love ya darl.


Vart en sen kväll idag. Mår inte bra över det. Klockan är fan 23:00 snart och jag brukar vanligtvis h a somnat för en timme sen. -.- Så jag får tyvärr sova med sminket på inatt :((( kan inte ta av det för då somnar jag inte förrän om en timme, that really sucks.

Ja och bloggen ser just nu katastrofal ut men ska försöka göra nått åt saken imorn om jag har tid. Nu är det time to sleep! Måste ringa sötipöti Mickemus också!

Puss puss natti natti!
/e.



Kommentarer
sandra

åh sötnos : ) i love you <3

2008-09-17 @ 15:19:23
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0