Torsdag

Yay torsdag idag då, sitter på fotolektion just nu, vet inte vad som händer idag. Veckan har gått väldigt fort tycker jag och imorrn är det fredag vilket betyder att älskling kommer upp till mig, sen är det bara en vecka kvar tills jag drar ner på APU och får bo i hela 5 veckor med Mamma<333 + att jag får umgås varenda dag med mina älsklingar som jag har saknat sönder!! Jag och Johanna har lovat varandra att gå ut och gå varenda dag i minst 30 min. Hoppas vi håller löftet ganska bra iaf. 8) Igår köpte jag mig en ny tröja, eller ah en lång skjorta, very nice ;D 
Yäyä, idag måste jag läsa tråkig svenska typ 4 miljarder sidor. eller inte men ändå. 
Hmm....inget mer och tillägga men kanske updates later, vill fortfarande fixa min blogg, så plz help me!!

:* / e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0