W.T.C. och cykelletande

Hela 7 år sen world trade center föll i bitar, hemsk! Tiden går så otroligt fort, kändes som att det hände när man gick i 9:an eller nått.

Ja idag då? Idag har dagen gått fort, tack vare fotolektonen på morgonen, sen hade vi en trist lektion (mediekommunikation) i 55 min, sen blev det varmkök. Lagade pizza, egen deg, egen tomatgrej. så lite har man fått lära sig :P sen fick vi en otroligt jävla äcklig efterrätt som smakade skit, typ citron kräm på och i va de typ nån sockerkaksliknande grej som smakade ännu mer skit, typ nån sprit sort. Euugh fett vidrig iaf. anyways någon ringde till Cissi och sa att dom kanske hade sett hennes stulna cykel uppe vid noret, så efter skolan bar det iväg upp mot noret. Såg en cykel där hon hade beskrivit att den stod, blev glada men när vi kom närmre såg vi att de inte va hennes, nån hade hunnit tagit den. hmm fittungar! well well, vi satte oss ner och vila lite innan sökningen efter cykeln fortsatte. Drog iväg mot Ö&B, märker att min väska som innehåller dyr kamera för minst 6000:- och en plånbok med pengar och kort i är borta. VART FAN ÄR MIN VÄSKA? Får en klump i magen. Cissi står och ler och säger, ja den är väl antagligen i busshållplatesen där vi satt?! Jag sätter mig på cykeln fort som fan och cyklar tillbaka med en stor fet jävla klump i magen. Där låg den och glänste och vänta på mig. åhå  vilken tur xP ah sen fortsatte vi väl mot ica maxi, noret skolan o.s.v. men ingen cykel som tillhörde Cissi hittades. Drog hem och käka.
Imorn kommer bäjbi! :D <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0