[<3]

"Titta dej själv i spegeln då, de e nåt att lägga på minnet de..Alla dom Pamela Andersson å allt va alla heter, dom kan kiss my ass..Du finns juh..:O"
Haha vilken charmör! Du är finast! <3 :o

Yao Yao!
Satt uppe till klockan 06:00 imorse, och pga min förkylning vakna jag först halv tio, sen tio och kunde inte somna om. Livet kan va drygt och ta kål på en ibland alltså! 4 timmars sömn! YAY Loves it!
Händer idag? S-e-g-a, s-o-v-a?, duscha satan ska jag göra! hmm hates it!
Jag funderar på att dra mig upp för några dagar (a) sen komma ner igen. haha <3 Kom på att jag faktiskt har ett ärende i Torsby! x) <3
Puss, livet va perfekt igår/imorse. Hoppas det fortsätter så! (:
Hejs!


[N]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0