Crack a bottle

Ovärd dag, idag. Gick upp 06:30 för att i en halvtimme sitta och lyssna på betygskriterier för idrotten. Hmm, men värt för att det bara var en halvtimme istället för 70 minuter.
Jag och Linnéa skutta sedan runt lite i skolan och sen ner till stan. Köpte nya ljusa jeansleggins och sen en pinuppliknande BH! Snisigt som faen!
Skulle behövt lite vin tills imorn. Men det sketa sig. Så får se om det löser sig på annat sätt.(?!)
Imorn ska iaf Bea, Felicia och Linnéa komma hit och vi ska spela GH3, och kanske hitt på nå mer.. Tummen upp!
Har lust och dricka öl som fan...Hjälp?! Någon?! (a)
Jag är sugen på godis men min hjärna säger nej! (y)
Det regnar, vilket suger apröv!
Jag vill till Torsby också. Och till Bålsta för den delen. Huuumm!
Jag vill köpa nya skor....Hej då!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0