Damn girl, you're a sexy bitch!

Tog en kvällspromenix med Bea. Sjukt skönt även om de regna emellanåt.
Skratta och babbla om allt möjligt så det ska vi helt klart göra fler gånger! Vi kör en tummen upp på det :)
Imorn blir det kort dag, love fridays. Idrott och resurstid sen slutar jag vid halv 11 dårå. Då blir det att åka hem och packa och sen ta tåget till Uppsala. Planerat att träffa Micke en sväng innan jag åker till bålsta och myser med Sandra. Vi ska dricka coca cola så det sprutar ur öronen på oss och såklart bygga om vårt coca cola torn, eftersom ROBIN tydligen sabbat och tagit bort vårt gamla :@
Såå! Ja...Jag vet inte. Ha det bra!



Kommentarer
Beus

Lätt att vi göööör!! Jag älskar våra samtalsämnen!! ;)<3

2009-08-28 @ 18:02:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0