Damn girl.

Har så jävla dåligt samvete såfort jag stoppar i mig något. Vill kunna hålla mig till ett MAX två mål om dagen.
Dom ska då bestå av sallad!
Vart tonfisksallad idag.
Va ute på låång promenix med Ville idag. Ska nog försöka göra det iallafall varannan dag, även om jag vill göra det varje dag, men pga av skola och plugg kommer jag nog inte palla med det.
Hmm egna tankar som behövs skrivas ut.
Mår inte alls bra över mig själv just nu. Vill va nöjd. Kommer aldrig bli det.

Blir nog Bålsta i helgen...Bara för att mamma åker iväg -.- Typiskt

Om jag bara fick reda på lite mer....Säger inget mer om det så har jag ingenting sagt..
Orka låta som feta deppnörden. Därför lägger jag ner det snacket nu...
Dags för en dusch bitches!


Kommentarer
Linnéa

Alltså, Emmelie. Du behöver mer än två mål mat om dagen för att orka, om du inte äter mer än så så kommer du såsmåningom kollapsa, och det vet du själv. Ät lite och ofta istället. Var tredje timme kanske, mellanmål och sånt. VI VILL INTE SE NÅGOT JÄKLA MENTAL BREAKDOWN HÄR INTE >:3

2009-08-26 @ 11:24:25
URL: http://aussois.blogg.se/
Linnéa

Två ordentliga mål är fortfarande för liiite för dig, det är det för alla. slå med pinne på huvud Goddammit, Trodde du hade vett så du förstod det själv :(

och även fast du äter frukt och dricker vatten så äre inte tillräckligt <.<

2009-08-26 @ 17:56:10
URL: http://aussois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0