Godnatt/Godmorgon?

Klockan är just nu 05:10...Johanna ligger och sover i soffan,
medan jag är uppe och nördar mig...
Jag är kissnödig..synd för mig!
Funderar faktiskt på om man ska gå och lägga sig (a) haha...
Åker från Bålsta imorn med 16:35 bussen till uppsala.
Får hoppas på att jag inte sover bort hela dagen imorn så jag hinner träffa Mopsi och Sandra. :)

Idag drog Jag, Sandra, Johanna och Micke och åt på Kinan..gott, men mättande...Johanna som inte beställde någonting fick nog mest mat av oss 4a. Johanna är liksom "restkvarnen". Tummen upp, we loves it!
Kanske man ska börja leva så! (: Gratis är godast som sagt.
Hmm...blir lite fundersam..men de ska ni skita i :)

Nu säger jag godnatt till mig själv, och kanske godmorgon till er :)
Cheers!

 



Kommentarer
pa

här skits inte i nånting bara så du vet, skriver man a får man fanimej skriva b oxå,

2009-08-30 @ 20:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0