Only time

Hallöj!
Min gårdag var väldigt bra och mysig enligt mig.
Fick bl.a en ny mobil, pengar, presentkort, mycket smink (I.d. mineral och annat), trosor, väska, skor och mycket mer :)
Ett stort plus till mormor som orkade sitta här hela kvällen också.
Hemskt och se hur en människa som aldrig mått bra men ändå sett så stark ut, nu se svag ut...<3 jag hoppas över allt annat att du mår bättre snart!

Imorgon åker vi till Uppsala och letar kläder (a), sen blir det Bålsta, på kvällen anländer åmål bby! :)

Sitter och glor på Madagaskar 2 för andra gången i rad nu. Mysfilm!
Finns inte sådär jättemycket och göra just nu...eller det är nog bara jag som inte orkar göra något och fantasin räcker inte riktigt till, så datorn i knät, med musik och madagaskar i bakgrunden får duga just nu!

Igår körde jag och Robin skoter med en bob(?) fastsnörad bakom. Jag har så jävla ont i händerna idag efter att försökt och hålla fast sig för liv och död på den där.
Tog bilder på Robin när han stajlade med den där gammel skotern. Ballt...











Kommentarer
Håkan - Imitjdesajn

Synd på händerna, men due, snygga skoterbilder, verkligen! (y)

2010-01-05 @ 09:54:05
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
pa

bra gjort sonen, fina bilder dottern

2010-01-06 @ 17:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0