Hotel California

Dagen har bestått av shopping i Uppsala.
Kom hem med  en flanellskjorta, stickad oversize tröja, trosor och leggins.
Fick även ett par skor som tidig julklapp av Micke (a), ska dock slå in dom och vänta till julafton. hihi!
Nu vet jag två julklappar jag ska få. Så blir det när man är kräsen och måste va med och handla! ;)
Blir ju dock inte lika roligt att öppna paket när man vet innehållet...Men längtar tills jag får börja använda paketen jag vet om. haha!

Sitter och väntar på att Sandra ska komma ner nu!
Vi ska ha colaparty som vanligt när jag kommer (y) Hittade även mitt Rosé i kylen sen förra gången, som jag vart sugen på. Så ska bara fixa lite fanta sen blanda mig ett glas eller två! Gööött!
Puss så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0