Turistens klagan

Fick godkänt på samhällskunskap provet...Jag är bäst!....egentligen sög jag
Imorn ska jag fota barn...ska  bli kul
16 dagar kvar tills jag åker ner till Bålsta...längtar!
Längtar tills jag får stå i Mr. M's famn också.
Och julafton såklart....Give me some gifts!
Saknar min mamma, hon är söt...
Och vet ni? Imorn är det torsdag...bara så ni håller koll
Idag var det sol, man mår bättre då...dock ser det ut som någon har dött på bilden nedanför...kanske tycker om att se ut så?
Snelugg över halva pannan va min grej förut, nu kan jag ju knappt ha det utan att se dum ut...Konstigt....
Chao!




Kommentarer
Sandra

kommer du den 18e?! :D

2009-12-02 @ 21:25:09
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0