090209

Hejsan!
Sjuk har jag då inte blivit, än iallafall.
Idag har jag och mitt lilla team Linnéa och Cissi, åkt ut på Sollerön och filmat när Jonny (?) sitter och bara njuter på dasset. Ja, detta är då till våran reklamfilm som ska vara klar på fredag. Den kommer bli kanonbra när den är klar!

Blir ingen träning ikväll då eftersom Linda är sjuk, och jag är inte den typen som går och tränar med mig själv och 50 andra 60åringar. Men får försöka ta igen det på annat sätt.

Ikväll ska jag försöka plugga lite matte så jag inte hasar efter ännu en gång.
Har börjat tänkt lite på sommarjobb nu. Vet inte alls vart man kan tänka sig att söka någonstans. Ska iallafall söka neråt i Uppsala/Bålsta/Stockholms hållet. Så ska försöka fixa ihop ett CV som jag kan skicka runt.
Jag har sådan otur när det gäller jobb. Jag har ingen i släkten som jobbar på något som man kan söka till. Utan det är  bara komplicerade saker.

Så Tipsa gärna mig om ni vet någon som söker jobb osv. Skulle vara jättesnällt!

/e.

Skum låt som fan.


Kommentarer
Anonym

Hej gumms. Jag har varit på intro så jag kan börja som vikarie på hammargården. Ringer dig imorgon eller nmått. så kan vi prata lite!

2009-02-09 @ 22:15:38
jeka

Hewj gumms. Har varit på intro så jag kan jobba som vik. Ringer dig imorgon kan vi snacka lite. :)

2009-02-09 @ 22:16:46
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0