110209

Dagen började med att jag vaknade upp i soffan i Falun hemma hos Emma kl halv 8 ungefär. Vi tog bussen ner till stan vid 9 och bytte därefter bussen mot rättvik där vi bytte till tåget mot Mora. Så började skolan vid 12. Svenska först och sedan medieproduktion som gick hyffsat. Blev klar med 2 filmer så nu återstår bara 1.

Efter skolan kom pappa och hämta oss och middagen hade blivit om smörgåstårta om det fanns men icke, så då vart det (för min del) nuggets från Babs. Nu har jag vart så äckligt onyttig den senaste veckan, och eftersom det inte vart någon träning i måndags så mår jag ännu sämre, vet inte heller hur det blir nästa måndag eftersom Micke är här då :/ Men jag måste nästan! Vill nästan träna två gånger nästa vecka så man tar igen från i Måndags. Men vi får se hur vi löser det problemet.

Fick även reda på att Robin min kära storebror kommer upp idag. Vid 21:40 tiden. Men eftersom jag går och lägger mig vid 9 så träffar jag väl inte honom ikväll, och imorn går jag i skolan nästan hela dagen så vi får helt enkelt se hur mycket vi träffas, eftersom han åker tidigt på dagen på fredag. :/



Nu ska jag läsa bloggar sen är det natti natti!
/e.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0