250209

En fortsatt bra dag. Sandra kom ner, vi gick tillsammans med mamma, in på den nya skoaffären i bålsta. Den heter något på D (låter som ett tyskt namn) och den finns även i Falun. Hyfsade priser och hyfsade skor (där köpte jag mina gula boots). Anyways hade jag inte turen med mig idag och fynda några skor. Hittade ett par högklackade som var ganska shysta om man skulle ha fotbollsknästrumpor till och något snyggt men nej dom blir det inte. Mamma hade däremot turen med sig och hitta ett par schysta skor.
Vi gick även in på Lindex där jag hittade en väska iallafall för halva priset. 150:- så det var riktigt najs, och ännu bättre när mamma betalade den åt mig! Puss puss på dig! :)
Kommer bli sjukt snyggt med mina pumps sen kan jag tänka mig, och om jag någonsin kommer lära mig gå i dem. (A)

Vi gick iallafall efter det hem till Patrik K där vi fick stå och kasta snöbollar på fönstret för att han skulle komma ut. Vi gav upp för stunden och vände men sen kom han ut iallafall, då gick vi till andra Patrik men han dissa och stanna inne så då vart det hem till Kalle och spela guitar hero band. Jag provade för första gången på att spela trummor och det var sjuukt svårt! Så jag lämnade över de till Kalle istället så tog jag över gitarren som jag är bättre på. Det var roligt iallafall men sen bar det hemåt och äta chili con carne (eller hur det stavas) med sallad, mumma!

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, bara ligga hemma och lata kanske.
haft en bra dag?
/e.

Den är het!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0