Denna dagen kan man kopiera ut på ett papper, riva sönder och kasta i papperskorgen!

Lagom irriterad är jag idag. Fick ett minimalt "ryggskott" imorse då jag inte alls kunde röra ryggen. Har fortfarande ont men kan iallafall röra på mig. Blev klar med upplysningshäftet till Svenskan idag iallafall, även om det mesta innehåller en jävla massa ordbajs. Skulle redovisa min hemsida idag, mitt projektarbete om tatueringar. Men av en konstig anledning har den inte blivit sparad igår, så Emmelie måste sätta sig och göra om allt! HAPPY FACE! not!
Bildspelet sänktes från 3 minuter till 1:45 minuter. Jag vet inte hur, men sånt är livet.
Jag är sur på min lärare för att han inte förstår mig, utan tycker väl bara att jag är allmänt dum i skallen och försöker komma med dåliga undantag för att inte vara klar! Men for god sakes! Känn lite medlidande för tusan. Du gör mig inte på bättre humör. Ryck upp mig nu!
Jag SKA redovisa idag. Punkt SLUT!


Ha en bra dag! Shit happens!
/e.

mamma jag saknar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0