Time for a new fresh tattoo

Idag följde jag med mamma till jobbet. Så har i princip flyttat bord och stolar fram och tillbaka samt pyntat med bullar och saft och ja jag vet inte allt! Dagen har gått fort iallafall så. Ja, jag har ju även fått gratis läkerol därifrån så har väl hävt i mig två askar på rad eller något. Så min mage mår inte så bäst just nu, bubblar som aldrig förr tror jag! HAHA!!
Så jag varnar er, ät inte för mycket läkerol på en gång!

Åkte iallafall till Märsta efter jobbet till Ancient art där jag prata lite om hur jag vill ha min tatuering och fråga om prisuppgifter och sånt. Han sa iallafall att min idé va den bästa på länge som han hört! Det låter ju jävligt nice. Vi kom fram till 9/4 kl 12:00, så jag ser verkligen fram emot detta. Den kommer nog bli grym. Ja jag tänker inte säga vad jag tänkt mig utan det visas sen. Men det är iallafall en sleeve på högra underarmen!

Ikväll ska jag leka med Sandra om hon kommer ner, vilket jag hoppas på! :)
Imorn kväll kommer Johanna hem, hoppas jag träffar henne då eftersom jag saknar sönder henne!
Anyways. Nu ska jag äta fetaostsallad med grönt the med citronsmak.

Puss!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0