180309

Som sagt Clown teater some visar upp shakespear. Eller något. Förstod mig inte på ett skit av hela teatern som var 2 timmar, den var bara jävligt ägande när de drog skämt och gjorde "narr" av personer. Så det så!

Fortsatte lite med Belfprojektet. Belf.blogg.se

Sen tog jag och Bea en otroligt skön promenad hem i det otroligt sköna vädret samtidigt som vi gick och bar på ballonger som vi inte ville ha och gick och rimmade. stort fniss på det.

Jag är äckligt hungrig. Så det blir ugnspannkaka!
Jag vill göra någonting med dom här soliga dagarna. Jag vill lära känna fler människor här i mora så man bara kan ta en liten promenad or whatever. Just do something with the days!

PUSS PÅ ER! :)
/e.


Kommentarer
Anonym

Jag täller gärna upp :) haha

2009-03-18 @ 18:47:26
Emmelie

Vem skriver? x( :)

2009-03-18 @ 18:52:03
URL: http://aawesomee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0