Along came Mli or something


Måste bara citera hur wierd jag kan vara på kvällen strax innan jag somnar.
Pratar med Micke i telefon och han frågar

"Hur mycket är klockan?"
Jag ligger då och har precis somnat i örat på han, men svarar
"Wienerbröd...20 minuters bit paj"
Hör i telefonen ett skratt och ett förvånat va!?
Då vaknar jag till och förstår ingenting.

Har hänt några gånger när man svarar nått helt annat i sömnen.

Jatill något annat. alltså skolan har ju börjat sjukt bra iallafall. Och det känns så oerhört sköööönt...Ska inte gå in på detaljer. Anyway det rullar på fiin fiint med vårat lilla projekt. Satt och finurlade på karaktärerna idag. Vi har kommit en bra bit på vägen kan jag säga. Som sagt gå in på Belf.blogg.se för att se mer, nu har vi lagt upp bilder och skrivit lite. Fylls på varje tisdag och onsdag med bilder och vi funderar även på att dokumentera med film. Woho får se hur det blir med det.

Tog en eftermiddags promenad med Ville, det va otroligt skönt att gå ut och gå, men dessvärre blir det kortare promenader nu när det är så slaskigt. Kan det bli vår snart!
/e.


Kommentarer
jeka

Hej gumman! Saknar dig jättemycket också. Ja det är synd att det inte blir teletid, men jag har så mycket att göra jag med, massa jobb nu som jag måste ta så att jag får in fötterna! :)sen kan jag inte ringa på dagarna eftersom Johan jobbar till elva på kvällen! Men jag ringer någon helg när jag har tid över! Älskar dig, pusspuss <3

2009-03-04 @ 21:08:26
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAAHAHAHA!

2009-03-05 @ 16:42:30
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0