The day after yesterday

Igår skulle vi ju då dricka lite hemma hos mig. Deniz kom över vid halv 8, sen kom hennes kompis som va bäst på att dissa genom att dra utan att säga nått till Deniz. Trevligt kan man väl säga att de va eftersom jag fick "lära känna" henne. Vet inte hur mycket man lär känna en människa när man är lite lätt på gasen?
anyways, hon drog hem jag och Emma va ensamma och vi började rota efter mat! vart flerre med korv och makaroner. Satt fint. xD
Idnatt har jag inte sovit så gott. Har vaknat var tredje timme ungefär. Vaknade vid 9 (eller hur mycket klockan nu är efter den är omställd) kunde iallafall inte sova nå mer så jag gick upp, Emma sover fortfarande. Jag är hungrig.
Jag vill till McDonken just nu! x)

Trött som fan är jag. blir kolla-film-hela-dagen-dag idag. kul.

Hej då!




Kommentarer
Deniz

Doooonken :D

2009-03-29 @ 11:28:49
URL: http://bengibong.blogg.se/
Angelica

Hej gumms. Sömnlös natt som mig :)

Hoppas ni hade roligt iallafall :) Skönt att få prata med dig, var ett tag sen...

Hehe, jaa, tog robinson före elen, vafan, pejar elen själv endå :)

Hehe.

Puss <3

2009-03-29 @ 22:46:00
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0