<3

Livet verkligen leker nu i det fina vädret.
Jag mår bra nu och så ska det vara. :)
Som vanligt vill jag ha helg och bara ligga och myysa.
Ser inte fram emot den här veckan, svenska arbete ska va klart på fredag och jag har ju knappt börjat med det jag ska.
Får sparka mig själv i rumpan och sätta lite fart....imorn kanske! (a)

Nu är de mi.a - paper planes som gäller

Emma Mino "Min blatte" Razmgah Halvarsson jag saknar dig min lilla slusk!!
Jag måste nästan träffa dig i helgen, kan fan inte vänta i TVÅ hela veckor då DÖR jag ju bokstavligen talat! <3<3
Älskar dig babe!







[<3]


Kommentarer
emma

men lilla sötis. saknar dig som fan. vi måste leka i helgen. punkt punkt punkt.<3

2009-05-05 @ 13:49:03
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0