B-å-l-s-t-a

Japp nu sitter man i bålsta och alla ska såklart va osocial! KUL :D
Sandra sover, Patrik k är "trött" och ska äta, Johanna måste plugga till midnatt, Kalle vet jag inte vart han är, Oskar är i new york osv osv.

Träffade Micke på stationen i Uppsala, fick en liten chock, kul och se honom, men erkänner att det sved i hjärtat lite.
En eller två tårar lyckades komma på bussen när mamma såklart skulle fråga hur det var. ehm ja!
Kul å se honom iallafall!

På Söndag blir det shoppingtur iallafall, först skopunkten i Barkarby och sedan vidare till Kista där mami och jag ska fira mig lite äta på restaurang och även mysa lite eftersom det är morsdag så. Passar ju väldigt fint!

ehm ja! Får väl se om folk  vill se mig i helgen eller inte. HAHA!!
Hejsvejs så länge

(Puss på Ville plutt <3)


Kommentarer
Anonym

jag vill träffa dej i alla fall, puss

2009-05-29 @ 19:38:16
Emmelie

Haha Vilket tur då pappa! :)<3

2009-05-29 @ 20:27:52
URL: http://aawesomee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0