Gott & Blandat

Ja helgen verkar lösa sig iallafall, även om vissa inte tänker komma pga omständigheterna, men Angelica är på plats samt Emma så jag är glad över det iallafall.
Emma pratade om vi skulle åka på kryssning när hon och jag fyllt år, de vart lite konstigheter så kanske tyvärr inte blir av, iallafall inte datumet vi har planerat, så därför ligger vi lågt med det just nu. Men bli av ska de iallafall, för jag och Emma ska dricka och dansa sönder båten! Oh yes!


Sovmorgon imorn, skit skönt, måste plugga NK och Mediekommunikation. BIG SUCK on that! men men måste ligga i sista veckorna nu tyvärr.
Hare göttans!


-Don't blame me....


Kommentarer
jennie

vilka kommer inte eller får inte komma eller vare är som händer fattar inte nå xP om de är mej ni menar så behöver inte jag komma eftersom jag ändå inte ska dricka :) om de blir för mkt folk tänkte jag! :) <3

2009-05-14 @ 11:39:19
URL: http://jennieericson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0