Love story

Klickade hem lite kläder nyss som min käära far betalade. Tack!
Får se när dom kommer då.
Vart ett vanligt basic linne, "party top" och en hoodie, å allt i svart såklart. Shame on me (a)


Känner mig fortfarande helt seg i kroppen efter vaccinet. men helt klart på bättrings vägar. Nu kan jag ju iallafall sitta vid datorn. Omg!
Det som är mest strange med dessa biverkningar från sprutan är att jag får ont i höfterna och ljumskarna.
Dumma spruta! Vill aldrig mer ta en spruta som innehåller namnet av ett djur! Och jag slår nästan vad att nästa influensa kommer heta Fiskinfluensan! Så det så!

Jag är trött och eftersom jag hade en sömnlös natt i natt bör jag sova...men imorn blir det en slapp dag. Börjar halv 9 med utvecklingssamtal. sen slutar jag väl runt 10, halv 11.
Sen äre väl bara och sitta å vänta tills klockan blir runt halv 8 då sötnosen kommer fram! (:

Chaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0