The sun always shines on tv

Ibland får jag ingen bra magkänsla...Jag får lust och klappa till mig själv och inse att det här är verkligheten, och det är så det kommer vara!
Vissa stunder är man så glad, vissa mindre! Jag påminner mig själv helatiden att det är något jag inte vill ändå!


Första skoldagen sög iallafall, Bosse ligger hemma och spyr och jag har inga bilder och pilla på...
Imorgon vill jag bara ligga hemma...död...the worst day ever!
*Tänka positivt, tänka positivt*
Imorgon ska vi väl iallafall pröva studentmössor, det får ju en och tänka framåt iallafall! Bara ett halvår kvar nu! Peppa peppa!

Jag saknar Mattias....så det så!
CHAAOO BIIAATCHEEZZ!!


Kommentarer
Deniz

vad sägs om den där fotosessionen snart? :)

2009-11-02 @ 22:54:26
URL: http://bengibong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0