The kids are right

Idag ska jag ju då fota denna skönhet!
Bilderna kommer nog bli balla, med tanke på dagens mode.
Det blir uggs, stickat, cigarett, skinnjacka, leggins...I name it!
Eftersom jag är så jävla proffsig på det jag gör, och denna sak är så snygg så kan de ju inte bli annat än bra, eller hur?! Love it!
Så fort jag får orken ska jag väl göra mig iordning, sen vänta på Johanna, och Sandra ska väl leka med mig idag också. Fredag idag, vilket betyder extra mycket cola right?!

Imorgon blir det lite partaj med sötnosarna, Kalle, Oskar, Patrik k, Sandra och Johanna, sen skulle väl Martin komma, och han får ersätta Patrik A, eftersom han skulle va bög och köra folk från Arlanda. SYND FÖR DIG, säger jag bara! Fnizz!

Hejsvejs!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0