Lay All Your Love On Me

Jag har lust att glömma. Glömma dig totalt.
Skulle aldrig upptäckt dig.
Jag känner att du inte är värd mina tårar. Men ändå rinner dom nerför kinderna.
Du säger en sak men verkar mena en annan.
Jag tolererar inte sättet du behandlat mig.
Är jag det säkra kortet som du tar ifall att eller?
Orkar verkligen inte.
Trodde du va den perfekte.
Visst ingen är perfekt, men av det jag såg från dig, så va du verkligen det.
Du var den som genast satte ett spår på hjärtat.
Att ha mig som ett kanske, att tro att jag kan komma när det passar dig.
Jag orkar inte vänta. Du säger "så fort som möjligt" ...Bullshit!
Jag ville tro på precis allt du sa till mig.
Vet du vad? Stå för det du tycker istället.
Ber jag om ett ärligt svar vill jag ha det också.
Men på dig verkar det som att du samlar på dig alla tjejer som tycker om dig, startar någon sorts tävling om vem som ska vinna ditt hjärta. "Du lägger bäst till" sa du till mig. Min känsla blev direkt, vad är det med honom? Ligger jag närmast mållinjen? Vad ska jag göra för att springa in i mål? Nej nu sprang någon om mig. Attans hon fick ditt hjärta istället!
Hej då finaste.

[</3]





Kommentarer
Bealutt

<3<3<3

2009-09-11 @ 17:06:51
URL: http://bealutt.blogg.se/
Anonym

jag säger samma sak asså

han sa till mig om det är den personen jag tror du menar

"den som charmar mig får mig"

då tänkte ja, går han efter hur mkt man charmar han? de är ju dumt.

och han gav inget ärligt svar till mig heller.

håller verkligen med om de du har skrivit..=/

2009-09-14 @ 21:55:08
Emmelie

Vem är anonym?

2009-09-14 @ 22:05:04
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Anonym

ronia, kollat din bdb några gånger, du min

om det är mr N du menar asså, kanse de inte va men de verkade nästan så ju..

2009-09-15 @ 13:19:19
Emmelie

Aha okej.

De stämmer..haha ja alltså han snackar ju dubbelmoral helatiden. Ganska komiskt :)

2009-09-17 @ 14:24:48
URL: http://aawesomee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0