When you do your thing...

katalog idag igen...EN klass utklädd! De lilla men jag vart så jävla glad och pepp...De vart ett bra avslut på foto!
Historian...resulterade skratt damp...Som jag aldrig fick skratta ut för de hade blivit liiite pinsamt..Va tvungen å gå ut från rummet...Mina tårar rann, mina ögon vart suddiga, det sved. Bea kom efter...Skratta ut oss.
Behövde nästan få skratta ut mig de där...nu är jag ett jävla mensbarn som sitter å tjurar! Jag vill gå ut å gå, men de regnar...jag vill bli **** och inte se ut som ***...Sucks!
Ska kunna hela jävla världskartan samt deras jävla huvudstäder tills imorn också! OORKA!!
Bajsa på er bara!!


Och nu ska jag skriva ner....Vad är demokrati för dig?


- Fredrik Reinfeldt!
- Förenade krafter?



Kommentarer
Bealutt

haha, fyfan va jobbigt det var!!!!! Visste inte vart jag skulle ta vägen! :P

2009-09-07 @ 19:31:50
URL: http://bealutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0