Nedräkning

Nu återstår det bara att packa klart allt, och sen ta en svalkande dusch innan det blir läggdags!
äntligen äntligen äntligen är det torsdag imorgon!
Har vart och handla lite gott till den 7 timmars långa bussresan imorn, och fixat filmer till bärbara! Kirra 4 filmer liksom! Hur najs som helst...och denna gång vart det enbart komedier...har lärt mig av mitt misstag att det fan inte är bra och sitta och kolla på filmer som "Gröna milen" när man åker från kärleken...och sitta och böla på en smockfull buss är nog fan det sista man vill...så japp, komedier till denna dit och hemresa! Tummen upp!


Ja efter att ha sett att en viss blatte har shoppat nya blaffaringar och skor så blir man ju jäävligt sugen på att få in lite cash på kontot och spendera dom redan första dagen! But it never gonna happen...så attehh! Jag får nöja mig med att sukta gärnet och tröstäta mitt naturgodis!

Chaarråå!!

sccchåååål för ledighet och kramar!




Kommentarer
emma

HAHAH, blatten är det jag eller? :O hahah

2010-04-21 @ 21:40:23
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
emma

haha ja du vet inte riktigt vad jag gör:) klar du kan få låna dom :) <3

2010-04-21 @ 22:30:13
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0