You make my dreams

Sista dagen på lovet och adjö till mitt hjärta! Lyckades hålla tårarna inne väldigt bra den här gången, men när han satt sig på bussen och jag började cykla hem så kunde jag inte låta bli och släppa några tårar i det fina vårvädret.
3 planerade helger framöver har vi att se fram emot iallafall. Så om 11-12 dagar sitter jag förhoppningsvis....eller nej jag SKA sitta på bussen till Åmål då. Måste avsluta mitt sökande på jobb där såatteeeh!

Lovet har vart grymt slappt och jag har nååågorlunda dåligt samvete över allt godis som vi smällt i oss, så att fan hårdträning nu efter lovet så är det bara! Men ett lov kan inte bli bättre när man får mysa varje dag med en man älskar! Så jag är nöjd, väldigt nöjd! :3

Slutskrivet! Punkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0