18 augusti

Nu har skolan satt igång här i Åmål så nu blir jag helt ensam om dagarna. Har lekt lite vuxen på morgen och skickat iväg två ansökningar till Ica och Eurocash. Ska väl ner på stan och söka också när Matte slutat. Jag har verkligen panik. Universitet sket sig eftersom jag inte hitta datumet någonstans när det skulle vara upprop, och jag har för mig att det va runt den 18:e. MEN MEN!
Jag ringde Jimmy nyligen så nu har jag fixat tid för tatuering (y) Är överlycklig för jag fick tid på Sandras födelsedag yiiho! <3
Planerna var ju att jag skulle bege mig mot Mora nästa vecka eller någon gång...men jag har ju inga pengar så jag får se om jag kan lösa det problemet.
Nåväl!


Kommentarer
emma

kan säga det igen, DEN SÖG :P

2010-08-21 @ 22:09:13
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0