5 augusti

Sommaren börjar dra sig mot sitt slut och det känns förtääskigt...Men jag har haft en av mina bästa somrar i år faktiskt. Studenter, partaj, Tyskland, Liseberg, roadtrips, Västkusten och massa mys och det är nog inte allt...
Innan sommaren är helt förbi ska jag och Matte försöka ta oss ännu en roadtrip till Norge...möjligtvis nästa vecka.
Då har jag vart i alla grannländer i sommar förutom Finland, men där har jag ju vart förut...Danmark var ju bara en kortis men det räknas!
Har lite..eller ganska mycke panik faktiskt inför hösten...Vad ska jag göra? Plugga? Jag måste se till att söka jobb ganska snart så att jag inte blir iväg skickad av arbetsförmedlingen till något randomställe...
Det här blir en riktig slappardag iallafall...ska lägga mig och pilla mig lite i naveln till en film!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0