Hemma i Mora

Vilken dag! Vilken värdelös och jobbig dag!
Vi åker till Karlstad vid halv 12, kollar lite i affärer, käkar och tiden drar iväg. Får syn på att det är tåg jag ska åka med till Torsby, slänger i mig maten i all hast för att kolla upp om det är buss eller tåg. Håller på att glömma packningen i bilen, glömmer mina brillz i bilen, matte springer tillbaka och hämtar dom, jag börjar böla, jag saknar honom redan, trög väntan i hålan Torsby, buss mot Malung med bortdomnat arsle, väl framme i Malung har dom låst väntrummet, det är svinkallt och min jacka va alldeles för tunn för den vinterkylan, en timmes bussfärd mot Mora. Linda möter upp mig och taaada jag överlevde färden, men jag säger...ALDRIG igen, inte om jag ska åka själv...BLEU!

Imorrn ska jag mysa galet med lillebror. Skulle inte vara helt fel och bege sig mot sängen nu och sova...om jag kan!
Tomt, kallt och inga pussar....det är jag inte van med nu för tiden! <3

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0