Grönt...

efter en lyckad färgning av mig själv vart det inte så lyckat! Den askblonda färgen från Mood blir grönaktig på mig. Hade den färgen tidigare i år, men då vart det solblekt av solen under sommaren, men nu när det är vinter och knappt finns någon sol? Jag kommer få gå med grönaktigt hår hela vintern, buhu!
Skulle behöva köpa slingor och slänga i hela håret istället, men jag orkar verkligen inte göra själv, och dessutom har jag inte råd och mitt hår har absolut inte råd med att bli mer slitet än vad det redan är! .__.
Suck!
Ja ja, jag får acceptera läget helt enkelt, och sluta skämta om att det kommer bli grönt...för som sagt, det vart de ju!
Resultat efter att jag sköljt ur färgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0