It's all ready

Har nu packat klart det mesta, bara sminket som jag slänger i imorn och kameran kvar. Var en snäll flickvän och packade Mattes väska också eftersom han gått och blivit förälskad i ett Harry Potter datorspel ;P Färdkosten är kirrad och biljetterna har kommit. Jag tror vi är redo för 5 och en halv timmes tågresa...MINST, det är ju SJ vi pratar om och som jag har hört ska vädret inte bli det bästa imorn, naturligtvis :) men jag har Matte med mig och huvudsaken är att jag har någon i och mysa med under tiden. Tillsammans klarar vi ju allt ;) Var förresten till Apoteket idag för att hämta ut nya medicinen. 240 kr gick de på och fan va arg jag blev...jag vill aldrig mer bli konstigt sjuk när man (mamma/pappa) lär betala över 350 kr på bara antibiotika :( kunde ju få massa annat roligt för den slanten! Tur jag får Alvedon, Ipren, hostmedicin och nässpray av snällisarna i Hoffishuset :) Nu ska jag försöka slita herrn från datorn och tigga om massage ^^


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

vad e antibiotika för något?

:) godkväll<3

krya på dig !

<3

2010-12-15 @ 20:49:31
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0