Julerim i juletider!



Nu snackar vi om en Ipadtävling, och mina bidrag kommer lätt vinna! ;)
Den första är såklart min smarta brors förslag!

 

Juletid med sin ro och samhörighet
Ett minne blott om din plånbok är fet
Teknikens under har gjort det igen
Nu slipper du umgås med släkt och vän
Styr dina fingrar på dess högupplösta yta
Upplev de oändliga applikationerna flyta
Vad som finns i paketet du nu må ha på känn
En iPad surfplatta, din nya bästa vän!

Tänkte ju även köra denna variant:

Nu i juletider måste jag ta å snatta
För att få mig iPads surfplatta
Den är ju så jävla svinigt dyr
Att jag fan tar o spyr
Sänk priset så folk istället nappar
Alla vill ju peka, dra och välja appar
Men med denna kostnad ni nu vill tappa
Kunder som faller ner för er hala OnOff-trappa
Klart som fan vi alla vill vinna
Men eftersom jag är en sån' välförtjänt kvinna
Tycker jag att alla andra kan försvinna
På OnOff har ni gott folk och bra prylar
Men tro inte på folk som nu bara smörar och "stylar"


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0