There you go buddy!

Haha omg! Har aldrig varit med om detta! Fett som fan! Här får du svaret bara för att du är så grym och frågar!

Anonym om Mina ord har du fått:
herregud vad fin du är ... :]
bara en fråga, när gjorde du dina piercingar ? och gick det bra med dem typ, läkte de bra och så...?
har ingen blogg så du kanske kan typ svara här eller i ett inlägg och så typ...
din blogg är jättebra iaf... :D

Svar: Jag gjorde mitt första hål när jag var 14 och det andra när jag var 16 :] Det första läkte jättebra! Bara man är noggrann med att göra rent och vara noga med att inte pilla när det blir skorpor osv. Det andra läkte segare för piercaren råkade nog pierca lite snett eller komma åt något i läppen som man inte skulle. Men som sagt, jag tog hand om dem så de läkte som de skulle! :)
Tack som frågar! Hoppas du fick rätt svar!
Ha det grymt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0